sobota, 11 grudnia 2010

Zaczynamy :)

Witam Was serdecznie !!! 
Tak jak już mówiłem czas na coś nowego :) I tak się też stało :) Może zacznę on małego opisu bloga :) Blog założony z myślą dzielenia się w Wami tym co się dzieje w życiu "kulturalnym" :)
Ogromne podziękowania kieruję do Pauli za stworzenie bloga, co nie było rzeczą banalną :) należy też dodać że podęła się prowadzenia i jak to często mówi ogarniania strony :) Skoro już tak dziękuję to ukłony kieruję do Pana Mariusza Obiedzińskiego za nagranie płyty :) Dziękuję też Panu Grzegorzowi Łabaczowi za lekcje gitary, wokalu i ciekawe propozycje występu.
I przede wszystkim dziękuje tym którzy mi kibicują i pytają kiedy płytka ?? Już niedługo :)





7 komentarzy:

Mysia pisze...

Oby tak dalej :D

justonek pisze...

no, no...
Ja czekam na płytkę xd

Anonimowy pisze...

strona zajebista ;DD

to teraz kiedy kolejne notki i jakieś fotki ??


i płyta !!
Czekam i powodzenia Kuba ;))

Anonimowy pisze...

prze kozacko, elegancko po prostu cOOl :D
23.01.1989 domyśl się kto:D

Anonimowy pisze...

Hej Kubuś!
Zobaczyłam adres tego bloga na nk i weszłam z ciekawości. Jestem bardzo zaskoczona tym, co zobaczyłam. To jest ekstra!!! :)
Gratuluję i powodzenia życzę!
-Emila Brudzyńska

Anonimowy pisze...

Brawo!!!! zacnie :) oby tak dalej... he no i niedlugo czas przygotowania zacząć do koncertu :)

Anonimowy pisze...

No super Kubusiu:*
Myślę że płytkę dostanę :)

Prześlij komentarz